22 september 2009

Otippat, Anna-Maria

I dag hade det ju varit fantastiskt att krypa ner i soffan redan klockan 16 och se på handboll Sverige-Ryssland. Men i dag kan chefen (jag) tyvärr inte ge mig ledigt, utan är tvungen att hålla mig kvar på kontoret. Men det blir väl fler chanser att se landslaget de närmaste dagarna. Såg att min gamla lagkompis i Hellton, Anna-Maria, blev uttagen i stället för Helgesson. Det skulle jag aldrig ha kunnat gissa där i Sundsta Sporthall för 10 år sedan - men det gör det ju bara ännu roligare. Hoppas det kan bli lite speltid också.

Sedan ska det bli intressant att se hur det kommer att gå på målvaktspositionen nu när någon måste fylla Maddes lucka. Min gissning: inte så bra. Men det är bara att hoppas att jag har fel.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tack tack!!!
Hade ingen aniiiing om att det var handboll på tv,
perfekt till middan!!!!
Kram Pillan

Katta sa...

Sänds den inte på radio då? För oss vanliga dödliga som jobbar.