25 september 2009

Seriepremiären närmar sig

Lite träning och nu har Karin fått ordning på målvaktsstilen igen.

Lite trött i kroppen efter träningen i går, eller om det beror på styrketräningen i onsdags. Gänget som drog ut runt Ruddalen före träningen var jag, Karlsson, Katta, Linn och Lisa. Lisa, i sina nya löpartights, var snäll nog att springa med segisen hela vägen runt. Men jag tyckte att vi höll ett ganska bra tempo, även om vi självklart var efter kanonerna i mål.

På inneträningen blev det fotboll, gamla mot unga, och just nu vet jag faktiskt inte vilka som vann, men det var säkert de gamla. Sedan mv-uppvärmning, lägen, spel 4 mot 4, och så avslutade vi med kombinationer. Det sistnämnda inte det roligaste för målvakter men jag och Karin passade på att köra lite spänst och situps under tiden.

Vid sidlinjen stod Malin och körde knäövningar och spinningcykeln använde hon tidigare under kvällen också. Jag hoppas att det börjar närma sig comeback.

Laget till seriepremiären är uttaget och Heidlös mönstrar följande manskap:

MV:Kajsa, Karin
Kanter: Rosander, Pillan, Linn
Mitt6: Lisa, Anna L
9M: Camilla, Karlsson, Gurra, Katta, Sara, Emma

Seriepremiären äger rum i Valhalla mot Sporttjejerna. Nu på onsdag kl 19.15 är det som gäller och vi hoppas självklart på lite tillresta fans.

Inga kommentarer: