21 oktober 2008

Jag och hundra rätter

Nu har Coach, Camilla och jag bestämt att det blir restaurangbesök med efterföljande förfest hos mig som lagfest på lördag. Den klassiska Heidlagfesten: beachvolleyboll i Högsbo-hämtmat-förfest-utgång hann vi inte få till den här gången.

Eftersom vi är ganska många ville restaurangen Da Vinci att vi skulle förbeställa maten. Jag har tagit en titt på menyn och jag känner bara hjälp. Hundra rätter. Hundra rätter! Hur ska jag kunna veta vad jag är sugen på på lördag? Gillar deras plankstek med oxfilé (men är det inte kul att förnya sig), jag gillar deras pasta också (men det äter man ju ganska ofta och vilken rätt skulle jag i så fall välja?), och pizzorna tror jag också är goda. Det här tål verkligen att tänkas på som ni förstår. Hoppas man får vara spontan med efterrätten i alla fall.

Inga kommentarer: