22 oktober 2008

En tippare av rang

Jag gav mig ju på att tippa några matcher här för någon vecka sedan och det gick ju inte helt bra. Men när det verkligen gäller då är jag het. Såg nyss att jag prickat in en trippel med Alingsås och Hammarby som vinnare, och det i kombination med ett kryss mellan Frölunda och Färjestad i går gav 9,31 i odds. Så himla underbart att jag var så säker på resultatet att jag satte en tusenlapp. Nej då, I wish, men jag hade bara tio kronor kvar på spelkontot så det fick räcka. Men 93 kronor tillbaka, det är banne mig en drink ute i helgen.

Det lutar starkt åt plankstek på Da Vinci på lördag. Katta kör också på det. En Baileys Gelato till efterrätt är jag väldigt sugen på också. Baileys, Kaluha och vaniljglass åååh. Men vi har bestämt att hoppa kaffe och efterrätt på restaurangen och ta det hemma hos mig i stället. Camilla nämnde något på träningen i dag om att göra Kaffe Karlsson. Det duger så himla bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

sicken tipp toppare du är Kajsa. Kan man ge dig pengar då och lita på att få de dubbla tillbaka? haha

Förstår jag dig rätt att du slutligen valt plankan till middag?? GOTT!
Längtar...