17 september 2008

Nej nu gör jag slut

Om det inte blir några fler inlägg här så beror det antagligen på att jag har slängt ut min "älskling" genom fönstret, för nu har jag fått nog. Ni ska veta att det från början var en förälskelse av stora mått. Min röda Dell XPS 1330 var så lätt och fin och under flera veckor log jag direkt jag tittade på honom. Sen kom tremånaderskrisen.

Och kära ni, låt mig berätta att det verkligen har varit en kris. I över ett halvår försökte jag vara förstående och hoppades, naivt nog, att det kanske skulle lösa sig av sig självt tillslut. Lösningen blev en slags terapeut som gav mig domen att det nog var bäst att börja om på ny kula, och under en vecka hade vi det faktiskt riktigt bra tillsammans jag och XPS.

Men sen bestämde han sig för att börja krångla lite igen och i dag fick terapeuten än en gång kontaktas. Men jag börjar ge upp nu. Jag orkar inte längre. Ett förhållande ska inte få vara såhär dåligt efter bara ett år. Jag gör slut.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men Kajsa dååå... Har han ingen tvilling som du är garanterad att få träffa? Med garanti kommer man långt? Och vad e de för jäkla terapeut som du har?? Jag har ju min bror och han tar bara betalt i form av flytande vätska..ja sprit rent ut sagt! Hör av dig om de skiter sig och ni inte ens pratar med varandra längre... :)

Kajsa sa...

Din familj kan man lita på Fia!

Anonym sa...

Köp en Mac :)