02 september 2008

Kommer publiken i år?

I morgon tänker jag ta med kameran till träningen för att börja ta porträttbilder på oss för Heids hemsida. Det är på tiden att alla i klubben får ansikten på klubbens stjärnor. Kanske dyker det då upp några fler på våra matcher, vad vet jag.

I år kommer även vår tabell att finnas med i GP regelbundet (förra säsongen lyckades jag klämma in 5:an en gång) vilket kanske också kan öka publikintresset.

Förra året när vi var ett helt nytt lag och inte riktigt visste hur bra vi var, var det nästan nervöst med publik på läktaren, men nu när jag vet vad vi går för tycker jag allt att det vore roligt med lite mer folk på läktarna. Tyvärr lyckades vi väl inte skapa spänning en enda gång förra säsongen, och det kanske är det folk vill ha, men vi ska väl inte behöva förlora för att publiken ska strömma till.

Inga kommentarer: