22 september 2008

Herregud vilken helg

Nar jag onskade er trevlig handbollshelg trodde jag nog inte riktigt att det skulle bli en san trevlig helg for Heid och Heidlos. Medan jag tog mina forsta steg i Central Park sag Heid till att vinna mot Eslov i premiaren. Well done!

Det har sms:et i dag fran Coach var ocksa riktigt trevligt: Hej Kajsa! Glada handbollshalsningar. Vi vann med 25-4. Ganska seg match men bra motstand. Hur har du de? Kram nojd coach

Vinst med 20 bollar var inte helt ovantat tycker jag (aven om inte manga trodde pa sa stor vinst i bloggfragan), men det som ar lite overraskande ar att Coach kallar Kortedala for bra motstand. Om detta var bra motstand, vilka ar da de daliga??

Fyra inslappta fran en, vad jag hort ryktas, en nagot bakfull Malin, staller vissa krav kanner jag. Hon har satt ribban hogt nu.

Dags att sova. Over and out.

Inga kommentarer: