19 september 2008

Kom igen nu handbollen

Ibland inser man hur efter handbollen är till exempel ishockeyn och fotbollen. Skulle fixa en snygg vinjett i GP i dag till artiklar inför handbollsstarten. Men det var bara att inse att de anskrämliga loggorna som damhandbollen och herrhandbollen har inte direkt gör sig i en vinjett, som helst ska vara lite stilren. Och hade jag velat använda dem vet jag inte hur jag skulle fått tag på dem ändå, då servicen för press är under all kritik. Bara en sådan sak som att ha kontaktpersoner på HEH:s hemsida som inte ens jobbar kvar längre är ju häpnadsväckande. Jag säger bara: kom igen! För att underlätta för media och därigenom kanske få mer publicitet gäller det nog att skärpa till sig lite.

Överhuvudtaget tycker jag att många klubbar bör skärpa till sig när det gäller att ha uppdaterade och informativa hemsidor. Det är ju inte speciellt svårt.

Vad säger ni om detta (som en kollega visade mig)?: http://www.redbergslid.se/ungdom

Hade jag haft barn och letat på internet efter lämpliga klubbar för dem hade jag antagligen inte valt RIK.

Inga kommentarer: