26 september 2008

Host, host

Min forkylning som jag berattade om brot aldrig ut, och det ar bara att hurra for mitt immunforsvar. Heidlos daremot har allvarliga problem med den biten. Forra sasongen var en lang host (nu overdriver jag lite, vissa var friska och krya). Och i ar verkar det borja likadant. Laser pa var hemsida att det hostas och snorvlas pa alldeles for manga hall. Tror inte att Heid kommer att sponsra oss med nagon slags influensaspruta heller, sa vi far se hur vi ska overleva den har sasongen.

I dag har jag varit en riktig hero nar jag fardades i en buss pa 3:rd Avenue pa Manhattan. Varfor ska jag beratta om en annan dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Host host!
Coach har oxå varit sjuk minsann.. men vek sig inte för serie premiären trots feber.. Sen stod jag vid vagnen med bollar, med.väska och tröjor.. man måste älska detta! ;)

När kommer du hem?