25 april 2010

Tråkigt, tråkigt

Det här med mina rehabövningar i vardagen har väl börjat sådär. Men på gymmet kör jag de tråkigaste av tråkiga övningar. Och. Det. Tar. Sån. Förbannat. Lång. Tid. Men ger det resultat får det väl vara så då.

Rosander dök upp på mitt gym i fredags också, och hon crosstrainade och rodde så att det nästan är så att jag funderar på om det är en ny elitsatsning på gång. Kanske inte, men bra att hon satsar på att komma väl förberedd till nästa Heidlös-säsong.

Visst är det väl fantastiskt att SM-slutspelet lever som det gör! Hoppas Eslöv-Skövde blir en lika bra match som den i Lund i fredags.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Keep up the good work med rehabövningarna! Det såg bra ut:)

Ja, det kan ju vara bra att jag håller igång lite i alla fall...för jäklar vilken hejarklack jag ska va till er nästa säsong :)

Kram
Rosander

Kajsa sa...

Du ska inte va nån hejarklack! Jag förbjuder!