19 april 2010

Maxpulstest med Karlsson

Jag har bestämt mig för att jag måste göra ett maxpulstest, för att min nya vän pulsklockan ska kunna göra ett ordentligt arbete. Har blivit rekommenderad Aktivitus, men det hinns absolut inte med just nu så i stället har jag bokat in Karlsson som ivrig piskare i backen från Plikta upp till Masthugget. Det som är så bra med Karlsson är ju att man får två i ett så att säga - pådrivare och sjukvårdspersonal.

Jag kan återkomma med datum och tid i fall fler är intresserade av att se denna underhållning. Först ska jag dock ut på en något lugnare löptur och testa knäet i dag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle oxå vilja vara med!!!
Om jag kan låna nåns pulsklocka..
Pillan

Katta sa...

Jag har en pulsklocka du gärna får låna. Eller det är Martins men den du får gärna låna den ändå.
Det går att ställa in den på olika profiler så det är bara att ändra till dina uppgifter.

Kajsa sa...

Klart du ska va med Pillan, då har jag en hare också!