12 april 2009

Varför packa lätt

Jorå det blir nog fullpackat i min, Coach och Camillas bil. Inhandlingen på Ica Maxi resulterade i fyra överfulla papperpåsar. Till detta lägger vi fyra stycken längdåkningsutrustningar, ett antal väskor, ett par slalomskidor gissar jag, några bag-in-box och ölburkar, en kylväska och ett antal andra lösa föremål. Jag kanske bör tillägga att vi kör utan takbox varför jag tror att det kan bli lite trångt i bilen. Självklart skickar även mamma med en måltid med köttfärscrepes. Det är nämligen inte alls "kul att börja med att laga mat när man kommer upp". Det är bara att kapitulera trots att Camilla redan planerat Spagetti carbonara när vi kommer upp.

Ungefär klockan 10 i morgon väntar jag Coach och Camilla till la casa Sandin för en kort kaffepaus och bilbyte innan färden påbörjas mot fjällen.

Inga kommentarer: