13 april 2009

Längdåkning nästa

Heidlös (just nu bara jag, Coach och Camilla) har installerat sig i stugan, ätit och nu ska vi snart bege oss ut på en provtur i längdspåren. Tydligen har Camilla och Coach ALDRIG åkt längskidor så jag förväntar mig ingen svindlande fart.

Bilen var lika fullpackad som jag gissade. Det gick liksom inte att använda backspegeln om ni förstår vad jag menar.

Det har bott en handbollsspelare här i stugan veckan före oss, berättade mamma. När Camilla och Coach fick höra hennes namn visade det sig att hon spelar i ÖHK Göteborg och det är ju med andra ord inte längesedan vi möttes på planen. Liten, liten värld.

Nej, här går det inte att spilla mer tid. Solen har så smått tittat fram och det är dags att svida om till skidkläderna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

heej brudar! sjukt sammanträffande eller hur...heidlös-önnered:) vi som städa så noga i söndags ni måste skoja? hoppas ni har en fantastisk vecka iaf det hade vi...min bror & hans familj kommer upp på söndag så se nu till att städa riktigt riktigt ordentligt tjejer....
ses kanske på planen nån gång! Angelica

Kajsa sa...

Ja helt sjukt sammanträffande! Nu ska vi bara försöka att festa lika hårt som ni verkar ha gjort;)

Det var jättebra städat och vi ska försöka att städa lika bra!