06 april 2009

Det blir Vasaloppet

Vad tror ni om denna skara i Sälen: Jag, Coach, Camilla, Gurra, Maria, Karlsson och Jess? Jag tror att det kommer bli hur bra som helst! Tyvärr fick Linn backa ur ganska sent och hon hade ju såklart förgyllt sällskapet ytterligare (och självklart alla andra också som inte kunde fixa ledigt). Planeringen pågår för fullt. Jag har nyss fixat ett par längskidor till Jess så att hon slipper hyra och Camilla har lånat Kattas Vasaloppsskidor, så där lär det gå undan. Coach har fått mammas (mina gamla) skidor, och de är också riktigt bra. Jag tror att Heidlös kan bli riktigt heta i just längspåren faktiskt. Jag gissar att vi till och med, efter några glas rött i stugan, har bestämt oss för att det blir Vasaloppet för hela gänget nästa år (jag har dock redan bestämt mig). För er som som slutat bry er om oss nu, bara för att handbollssäsongen är över, kanske jag kan locka med lite bilder från spåren och backarna. Håll utkik.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt, så jag kunde låna skidorna!!! Tack. Kram jess

Kajsa sa...

Yes, och det är 38 på pjäxorna. Skulle de ändå inte passa, kan du ju hyra bara pjäxor, blir billigare.