26 augusti 2008

Kommer Gurra att köra hårt?

Vi har ju inte direkt nån tränare i Heidlös. Coach är coach, glädjespridare, fixare och en skadad spelare, men träningarna har vi mest hållit i sann demokratisk anda. För att få lite mer uppstyrda träningar ska vi i år göra så att någon eller några i laget håller i varje träning. Det ska bli väldigt spännande att se hur detta kommer att bli.

Först ut är Gurra och jag gissar att det blir en väldigt bra planerad träning. Tilläggas bör att även den som håller i träningen såklart också ska köra alla övningar. Så risken för "idioten" eller nåt annat jobbigt på träningarna är nog minimal. Fast med Gurra kan man i och för sig aldrig riktigt veta. Du tar det väl lugnt med oss nu?

Själv missar jag träningen. Ska dra mig till Värmland och försöka att visa upp mitt allra bästa golfspel i Bryngfjordens klubbmästerskap. Med fem rundor i bagaget borde jag kanske köra annan uppladdning än den mentala just nu. Men tyvärr har jag inte tid för något annat än att gå och tänka positiva tankar just nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ser så mycket fram emot träningen idag, så att jag tror jag hoppar över gratisskumpan på jobbeventet dock inte snittarna och maten, sedan smiter till träningen, riktigt seriöst alltså. Det är inte likt mig på äldre dar. /Kram Degen (Gammalt smeknamn sen Sävehoftiden :)