24 mars 2010

Lång säsong för Heidlös

Säsongen börjar ta slut för många handbollsspelare. Heid har ju till exempel spelat klart för säsongen. Webbs unga spelare har också tagit vila, vilket innebär att Heidlös inte har några träningskompisar längre. Men för Heidlös är säsongen långt ifrån över. Vi har tre matcher kvar. Vi spelar vår sista seriematch 18 april. 18 april! Jag tror aldrig att min handbollssäsong har pågått så länge. Men det gör mig faktiskt inte så mycket - jag tycker handboll är jätteroligt just nu. Och det är inget nytt fenomen. Efter den traditionella svackan i januari och början av februari brukar jag åter hitta formen och lusten när det närmar sig slutet. Jag tänker inte klaga på den långa säsongen. Men det hörs oroväckande många stön på andra håll. "Tre matcher kvar!!!" Pust, stön. Jag vet inte riktigt hur jag ska smitta av mig med min entusiasm.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är entusiastisk som bara den, och hoppas kunna delta på de sista tre matcherna, så har jag iaf bidragit lite mer denna säsongen :) /jessica