18 december 2009

Skumtomtar, nagellack och duschcreme

Inte en enda ljuslykta dolde sig i Heidlös paket i går. Många hade i stället gått på "skönhetsspåret". Camilla fick mitt paket med ett läppglans och ett nagellack från Åhléns. Karin hade också köpt nagellack, som Sara fick, och kan ni tänka er att utav alla hundra färger valde jag och Karin samma. Depend nr 176.

Katta fick en hel låda med skumtomtar av Malin, Kajsa K fick ett duschcreme-kit av Sara, Pillan fick ett litet tennisspel av Gurra, och själv fick jag en inredningstidning av Kajsa. Variation kan man säga.

Vi drack glögg, åt pepparkakor med ädelost, lussekatter, skumtomtar, Rollokolor och lakritsbåtar. Alla åt inte så mycket som jag hade tänkt så när de skulle hem försökte jag pracka på dem en varsin påse med onyttigheter. Det gick väl sådär, och lockelserna är i stället kvar hos mig.

Vi bestämde att vi möts för träning igen 7 januari, och så önskade vi varandra GOD JUL.

2 kommentarer:

Amondine sa...

Men va? Har ni legat av er helt eller? Var tillställningen verkligen alkoholfri?

Kajsa sa...

Nej Amon vi hade 15 procentig glögg för de som så önskade, vilka en del gjorde. GOD JUL!