18 augusti 2009

Heidlös smider planer

I dag har jag och Coach smidit planer. Kanske inte så spännande som det låter, vi har helt enkelt gått igenom vad vi behöver prata om på mötet och vad vi behöver bestämma. Men när jag tänker efter kanske det är ganska spännande ändå, vi har faktiskt en del viktiga saker att ta ställning till. Serien drar i gång om fyra veckor, så nu går det inte att skjuta besluten framför sig längre.

Vi pratade om träningsmatcher också Coach och jag, och i år verkar det faktiskt som att vi kan få till det. Ett division 2-lag (jag nämner inte vilket) har tackat nej eftersom vi tydligen är alldeles för bra, men ett division 1-lag kan tänka sig att möta oss, så jag hoppas att vi kan fixa ihop detta. Vi hoppas också på en träningsmatch mot våra kompisar i BK Olli (som ju också är ett division 1-lag i år) före seriestart.

För övrigt kan jag berätta att jag känner mig riktigt nervös för att gå ut på planen igen, och inte minst ställa sig i mål. Gode Gud gör så att kroppen håller!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag e oxå nervös!! Undra om jag minns hur man gör? 4 månader sen jag höll i en boll...Gahhh!!!!!
Ska ut och tjuvträna på gården hemma.. 1,2,3 hopp!!!

Anonym sa...

Det va jag som skrev,inte anonym/Pillan

Kajsa sa...

Tror det sitter i ryggmärgen för dig, Pillan!