09 september 2010

Seg start

Ursäkta den dåliga uppdateringen, men precis som handbollssäsongen har mitt bloggande heller inte kommit igång på riktigt än. I går ställde Heidlös faktiskt in träningen pga sjukdom och jobb, men vi hinner ju träna några gånger till innan serien börjar så jag tror att det ska vara lugnt. Jag körde hur som helst ett löppass i går på cirka 7 km, som inte går till historien som ett av de snabbaste. Men pulsen låg mycket högre än vanligt så jag antar att det var bra att jag tog det lugnare och fokuserade på det underbara höstvädret i stället.

Ni missade väl inte GP:s tips för Elitserien i dagens tidning! Inte så långt ifrån mitt eget, som jag tänkte bjuda på inom en snar framtid. Som tidningsmänniska känner jag mig också manad att ge lite ris och ros till Handbollsmagasinet som kom i brevinkastet häromdagen. Hade hoppats på mest ros, men det blir nog tyvärr mest ris.

2 kommentarer:

Katta sa...

Hur kommer det sig att vi har fått Hanbollsmagasinet hem nu? Har aldrig fått det tidigare. Du har ju koll på sånt Kajsa :-)

Kajsa sa...

Ingen aning, Katta, men de försöker väl locka nya prenumeranter.