16 september 2010

Sätter stopp

I går insåg jag att jag inte känner mig tillräckligt motiverad för att förse den här bloggen med innehållsfulla inlägg den här säsongen. Inspirationen tryter och jag tror att jag behöver koncentrera mig på skrivande som inbringar pengar. Oftast har inläggen bara kommit ur mig utan ansträngning och därför inte tagit speciell lång tid. Men så är det inte längre, och därför sätter jag stopp. Kanske inte för alltid, för jag kan ändra mig, men i alla fall för ett bra tag. Jag förstår självklart att ni alla vill följa vad som händer i och kring Heidlös så därför tycker jag att ni ska gå in på Facebook leta upp BK Heidlös och trycka GILLA. Då kommer du inte att missa de viktigaste händelserna i fortsättningen.

Det är heller inte omöjligt att matchreferaten, som de såg ut Heidlös första säsong, återkommer på www.laget.se/heidlos.

Tack ni som följt mig under de två bloggaråren!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nääje..vad tråkigt! Har tyckt det varit så kul och läsa din blogg =) Även om jag inte känner ert lag så har jag mött er på plan några gånger, därför har det varit extra kul och läsa dina roliga inlägg. Tackar för det =)
/L

Kajsa sa...

Tack så mycket, L! Vi kanske ses på planen :)