13 augusti 2010

Då kör jag igen

Jag är tillbaka. Det är augusti, folk har börjat jobba och behöver ha någonting att läsa på dagarna, och jag ser på besöksstatistiken att ni börjar bli otåliga. Det är väl helt enkelt dags.

Förvänta er dock inte att nyheter om Heidlös kommer att ramla in frekvent här under dagarna (vi tar ju det här med försäsongen i vår egen lilla lugna takt som ni säkert vet), utan ni får nog läsa om en del annat. Men jag antar att intresset över min egen person är ganska stort också just nu - vilken form är hon i? Hur går det med knäet? Och med ljumskarna? Och med baksidan låret? Orkar hon verkligen en säsong till? När ska hon ge sig egentligen? Ska hon köpa nya knäskydd i år? Kanske till och med ett par nya Handboll Spezial? Hur går det med löpningen? Med spänsten?

Många frågor - och svaren ska ni få.

Sprid nyheten om comebacken! (Varför inte genom att tex klicka på den lilla Facebook-loggan här nedan)

Inga kommentarer: